To enroll in this course, you must first complete the 'Design Literacy' course
Many redesign projects are often influenced by the level of conservatism among both clients and designers. Depending on the prevailing attitude in a project, the extent of changes in a design is determined, which is a completely non-strategic approach. Whereas redesigns should be driven and advanced based on strategic objectives.
پروژههای بسیار ریدیزاین عموما دچار وابستگی به میزان محافظهکاری درخواستکنندهها و دیزاینرها شده است. بسته به اینکه چه روحیهای در یک پروژه درجریان است میزان تغییرهای یک دیزاین تعیین میشود، که روشی کاملا غیراستراتژیک است. در حالی که ریدیزاینها باید بر اساس اهداف استراتژیک، انتخاب و پیش برده شوند.
Designers must be able to understand and articulate the goals and expectations of clients in redesign projects, analyze them, and present the project in a precise problem-solving manner. Through research, gathering samples, conducting in-depth interviews, and extensive surveys, these objectives must be extracted and then analyzed.
دیزاینرها باید بتوانند در پروژههای ریدیزاین نیز اهداف و انتظارهای درخواستکنندهها را بشوند، آنها را تحلیل کنند و پروژه را به یک صورت مسالهی دقیق برسانند. با مطالعهها،جمعآوری نمونهها و مصاحبههای عمیق و نظرسنجیهای وسیع باید این اهداف را استخراج و بعد تحلیل کنند.
Based on studies and surveys, designers must decide which forms are essential to maintain in the redesign and which forms may be surpassed. This is a precise and non-exclusive method; rather, designers enhance their analytical abilities through effort and working on multiple projects. However, the overall design concept and its steps are clear.
براساس مطالعهها و نظرسنجیها دیزاینرها باید تصمیم بگیرند که حفظ چه فرمهایی در ریدیزاین ضروری و عبور از چه فرمهایی ممکن است. این یک روش دقیق و سلب ندارد، بلکه دیزاینرها با کوشش و با کار روی پروژههای متعدد به توان تحلیل خود میافزایند، اما طرح کلی پروژهها و گامهای آن روشن است.
No design project is undertaken solely for the purpose of impressing the requester. There is always a final audience, which is the goal of all design and redesign projects. Therefore, receiving feedback from them is essential and useful in projects. However, how to obtain feedback from the final audience is a key issue addressed in this course.
هیچ پروژهی دیزاینی برای جلب نظر درخواستکنندهی آن انجام نمیشود. همیشه یک مخاطب نهایی وجود دارد که هدف همه پروژههای دیزاین و ریدیزاین آنها هستند. پس دریافتن نظر آنها در پروژهها ضروری و مفید است. اما اینکه چه طور باید نظرمخاطب نهایی را گرفت موضوعی کلیدی است که در این دوره به آن پرداخته میشود.
پروژههای بسیار ریدیزاین عموما دچار وابستگی به میزان محافظهکاری درخواستکنندهها و دیزاینرها شده است. بسته به اینکه چه روحیهای در یک پروژه درجریان است میزان تغییرهای یک دیزاین تعیین میشود، که روشی کاملا غیراستراتژیک است. در حالی که ریدیزاینها باید بر اساس اهداف استراتژیک، انتخاب و پیش برده شوند.
دیزاینرها باید بتوانند در پروژههای ریدیزاین نیز اهداف و انتظارهای درخواستکنندهها را بشوند، آنها را تحلیل کنند و پروژه را به یک صورت مسالهی دقیق برسانند. با مطالعهها،جمعآوری نمونهها و مصاحبههای عمیق و نظرسنجیهای وسیع باید این اهداف را استخراج و بعد تحلیل کنند.
براساس مطالعهها و نظرسنجیها دیزاینرها باید تصمیم بگیرند که حفظ چه فرمهایی در ریدیزاین ضروری و عبور از چه فرمهایی ممکن است. این یک روش دقیق و سلب ندارد، بلکه دیزاینرها با کوشش و با کار روی پروژههای متعدد به توان تحلیل خود میافزایند، اما طرح کلی پروژهها و گامهای آن روشن است.
هیچ پروژهی دیزاینی برای جلب نظر درخواستکنندهی آن انجام نمیشود. همیشه یک مخاطب نهایی وجود دارد که هدف همه پروژههای دیزاین و ریدیزاین آنها هستند. پس دریافتن نظر آنها در پروژهها ضروری و مفید است. اما اینکه چه طور باید نظرمخاطب نهایی را گرفت موضوعی کلیدی است که در این دوره به آن پرداخته میشود.